William Hill grasās ieviest savu online kazino zīmolu – “Mr Green” – Latvijas azartspēļu tirgū, un “Gaming Innovation Group” (GiG) parūpēsies par programmatūras platformas nodrošināšanu.
Kazino programmatūras platformas nodrošinātājs un kazino operators jau sadarbojas azartspēļu industrijā – GiG nodrošina totalizatora platformu vietējam zīmolam “11.lv”. Kopš 2018. gada maija, “Mr Green Group” tajā pieder 75% akciju.
2018. gada oktobrī Viljams Hils izteica “Mr Green Group” piedāvājumu iegādāties to par gandrīz 287 miljoniem eiro. Darījums noritēja veiksmīgi.
“Mr Green” online kazino debijai Latvijas tirgū GiG nodrošinās kazino un totalizatora platformas.
“Tas ir daudzsološs pavērsiens Viljama Hila biznesam Latvijā, un mēs attīstam savu stratēģiju, lai ieviestu tik globālu zīmolu, kā “Mr Green” azartspēļu industrijā”, operatora Latvijas filiāles vadītājs Jānis Tregers piebilda. “Mēs to redzam kā lielisku papildinājumu vietējam zīmolam 11.lv, kuru arī apkalpo GiG platforma.
“Cieši sadarbojoties ar GiG un izmantojot to tehnoloģijas, kā arī, sekojot līdzi produktu atbilstībai un citiem nozīmīgiem aspektiem, mēs esam spējuši izvirzīt 11.lv godpilnajā otrajā vietā starp vadošajiem zīmoliem azartspēļu tirgū. “Mr Green” pienācis laiks sasniegt līdzīgus panākumus,” pastāstīja Tregera kungs.
Nesen ievēlētais jaunais GiG izpilddirektors Ričards Brauns piebilda, ka paplašināt sadarbības partneru loku azartspēļu tirgū viņam sagādā gandarījumu.
“Latvija ir online azartspēlēm paredzēts tirgus, un mēs ar nepacietību un degsmi lūkojamies uz iespēju atbalstīt “Mr Green” ar spēcīgu un izklaidējošu produktu,” Brauna kungs pavēstīja.
“Mr Green” ieviesa savu dot.lv piedāvājumu 2020. gada otrajā ceturksnī. GiG atzīmēja, ka darījums ne pārāk ietekmēs gada peļņu.
Latvijas online azartspēļu tirgus piedzīvoja peļņas pieaugumu par 38.8% (līdz 25.4 miljoniem eiro) pirmajos sešos 2019. gada mēnešos. “H2 Gambling Capital” lēš, ka gada peļņa pieaugs par vairāk kā 35% tuvāko divu gadu laikā (ap 125 miljoniem eiro).